O inspiracjach dla marketingu
piątek, 24 lipca 2009
Wyniki konkursu na Briefową Reklamę Tygodnia #1

Z tygodniowym (za co przepraszamy) opóźnieniem spowodowanym sprawami urlopowo-wakacyjnymi ogłaszamy wyniki pierwszej edycji konkursu na Briefową Reklamę Tygodnia, w skrócie BeReT. W tej edycji można było wygrać: książkę Edwarda de Bono „Mieć piękny umysł” wyd. Studio Emka oraz dwupłytową publikację "Made in France". Nasze wspaniałe jury zadecydowało, iż najlepszą/najciekawszą/najfajniejszą reklamę nadesłał do nas Adam Oko. Gratulujemy! Ze zwycięzcą skontaktujemy się drogą mailową. Tym samym również zapraszamy do wysyłania do nas kolejnych reklam. Kolejna edycja konkursu startuje właśnie teraz i potrwa przez najbliższy tydzień a nagrodą jest kultowa książka "Strategia błękitnego oceanu" autorstwa W. Chan Kima i Renee Mauborogne'a, wyd. MT Biznes.

 

A w tym tygodniu za najlepszą/najciekawszą/najfaniejszą reklamę uznaliśmy...

 

Zwycięzcy gratulujemy i zapraszamy do dalszego nadsyłania reklam!

poniedziałek, 13 lipca 2009
Cięte riposty... motoryzacyjne

Tak na rozluźnienie i poprawienie humoru krótka historyjka:

 

Fake nie fake, ważne że naprawdę świetne :).

wtorek, 07 lipca 2009
Paski z agencji

Tak trochę na rozluźnienie, porcja świetnych moim zdaniem pasków przedstawiających pracę w agencji oczami grafika. Znalezione na blogu zuch.blox.pl, polecam.

O wzajemnej opiecie

 

O superbohaterach

O cudzie poprawek

 

W końcu trzeba być kreatywnym

 

Trochę z innej beczki ale autor ten sam

Brief